Thursday, February 26, 2009

Update

Salam sejahtera kepada makhluk2 yang maybe bc ruangan maya ini...apa pun benda yg aku mau ckp ni bknnya benda yang best...just mau ckp benda psl update..wat benda apa pon kalo x update apa guna bro!!!....contoh mcm blog aku la...kekadang aku mcm mls mau update.. mksd aku wat somting yg bule renew kat blog aku la...lebih kurang mcm post sesuatu benda...wat isu semasa ka,story2 recently ka,perasaan menyampah draw ngan man city ka,perasaan menang lwn ngn Real madrid ka,hahaha..tu suma modal beb!!hehe.suma org nak update..betol x?coz kalo x update org kata ketinggalan..x ikut prkembangan..bosan!!!..tengok ja la mcm berita harian yg update sentiasa ngan berita terkini...hari2 ada ja berita baru...so modal dia tuk update slalu rr..kalo tgk teknologi plak kita tau setiap hari tech sentiasa berkmbang!!tgk henpon ja la..setiap ari ada ja model yg latest!!yg lama da turun harga..x market beb!!!suma org nak layan lagu baru..kalo bukak hot fm lg la lagu baru yg x pena dgr pon ada!!!sbb tu aku x bukak hot fm..sbb host dia ja kau bukak..heheh Farah tuuu..mantap siot..suara pon manja.tp da tua rr.hehe.ok2 berbalik ngan crita kita pasai update mengupdate ni..kalo kita tgk ari ni trend budak2 skrg update ikot zaman...kalo dulu zaman ice-ice baby, pastu zaman rock kapak,zaman skin head botak f*ck,pastu zaman hip hop n rnb,n skrg zaman2 shuffle gitu..yg kaki lincah nak mampos..tp aku suka tgk..kat BB byk la budak2 kaki lincah tu..hehehe..x nafi r suma org suka update..mcm aku r x update lg..dari dulu sampai sekarang memang ROCK KAPAK beb...hehehe.x da button "please update ur music"..hehehe..kalo ada maybe aku cr rock kapak gak..hehe.x pon jason mraz ka...wakakakaka..tp igt la kawan2 ku suma..x suma benda bule update mcm tu ja..kita kena igt ada benda yg x bule update sesuka ati..biar zaman berzaman..x bule update...dan kita memang bule update...memang x kan update..kalo ada pon , tu suma org2 n golongan2 org yg teruk n dimurkai!!!...depa nak update tuk kepentingan depa..kononnya x relevan kalo laksanakan zaman skrag ni..sampai masyarakat terkeliru n terbiar..huhuhu..Satu sj..AGAMA.. skrg org nak update agama spy sesuai ngan zaman..tp sebenarnya agama tu la yg sesuai utk sepanjang zaman..agama yang update kan zaman...supaya zaman yg kita,anak2 kita,cucu2 kita,cicit2 kita n yg sama waktu dgnnya tempuhi di update ngan agama...kemajuan tp beragama..bukan kemajuan yg jd agama...yg penting slalu kasik updates diri tuk agama...kasi tingkat diri tuk wat keja2 yg bule improve agama kita..mksd aku iman la.huhu.nauzubilla.so ati2 kalo nak update somting ya pren!!yg penting lu pikir la sindiri!!!caw.

4 comments:

Mr. Chenna said...

haha...
apa yg kau tulis ni...???
ak tak phm la...
mcm takda isi...kekeke...
tp ok la...UPDATE!haha..

.:mE:. said...

mari update diri menjadi lebih baek (:

admin said...

dengar ko berceloteh pon dah kira menarik.


http://www.ilhamputra.com/

IR NaDzALiK said...

cet.apa ni bro??..kosong..tu je ke ctenye??