Wednesday, February 11, 2009

Gadisku-Search


satu benda yang aku suka....Jamming...tp ni tem annual dinner kelab...syukur la member ajak men tem tu..bule la men2 sket...lagu suzana n lena di ulit intan..aku men ikut ja..x da la reti sangat men gitar...follow awang(1st gitar) ja...sbenaqnya kau lg suka nyanyi daripada men gitar..kalo men gitar smbil nyayi x feel la.wakakaka.poyo la ayat..cuma kalo sorang2 or lepak2 ngan member2 bule la men gitar sket..men kampong2 sudah.yg penting layan.aku bule nyayi n kwn2 bule melalak..hahaha.tp aku kalo ikutkan ati la kan...aku ni teringin jg la mau terer men gitar..mau sangat2..tp tu la..mls plak mau bljr men gitar.+segan+malu+x da masa+x sungguh2+macam2 la..best jg la kalo dapat men gitar mcm legend tu..yngwie,satriani,steve vai,vinni moore,tommy iomi,kirk hamet,petruci,angelo...hahaha..nyk lg r..tp idola no 1 tetap Slash r...hehe.
kalo local plak...mcm besa la Man kidal,joe wings,samad,kid search,hillary, n dll..gitaris2 ni suma mang gua respek beb..dorang men memang best..especially kid search..perggggghhh..da men memang sempoi la..memang dia suka men sumbang..kreatif mcm slash la...hehehehe..tengokla kalo ada rezki aku mau jumpa dia la...saja mau tgk depan2.hehehe org kampong la katakan.x pena jumpa artis2 ni..hehehe..susah2 aku jd artis sudah!!!!!...tp kalo artis yg bernama ADAM...puiiiii aku mang x suka...poyo abes!!!!!ADAM poyo...hahahaha.sapa jumpa ngan ADAm af tu kem salam sm dia..ckp aku x minat dia..buat malu jak..hehehehe..tp aku x da la benci dia mcm aku benci Israel...just x minat kat Adam AF ja la..Caw....

2 comments:

Mr. Chenna said...

haha...
bgus2...ada kemajuan...
nnt ak slalu singgah sini...

jammin??keep it up...
nnt bleh ajaq ak ag...

MiQi said...

wah pcik...
mcm artis bah dia skrg..
nway, gud luck...