Tuesday, March 24, 2009

Finishing School...


Bukan fishing school...satu program tuk budak2 yg nak abes belajar..mksd final year la..last year punya budak.bkn last year 2008..hehe..senang cerita last sem la..bercaerita psl finishing school ne...kwn aku ad ajak p annual dinner tu..so aku rs bes la..kwn da ajak..so kita layankan la ...yea dok?hehe..nk di pendekkan cerita...kebetulan member aku ne ajak buat persembahan la kononnya.show tuk wat live band tuk menghiburkan para tetamu yg datang..supaya dorg mkn ad gak hiburan sket..so aku pon setuju la...hehehe..kebetulan 2 org mmber aku ne mang budak yg incharge majlis tu..praktis b4 dinner tu mang wajib coz kitaorg pon bknya terer sgt nak on d spot perfom..len la kugiran yg maen tuk majlis kawen tu...dorang da memang terer tahap cipan...hehe.so layankan......(x da modal nak mengarut panjang lebar...hehe)

5 comments:

admin said...

ko memang blh wat band.wat underground ke.




http://www.ilhamputra.com/

.:mE:. said...

ajak ak jd vokalis,,
mau glemer gak,,
ngehngeh,,

Mr. Chenna said...

mmg finish...
time btol2 ak tak p...
tp ak tau best..
ak p masa trainin ja..hahaha...
tp gain byk kn...???hahaha..
bgs...
mcm biasa...

IR NaDzALiK said...

ko xda link followers ka??

Mr HAKIM said...

Gambar aku pon ade ek Haron...